תנור משולב מומלץ

תנור משולב הוא תנור אשר משלב בו גם את תנור האפייה וגם את הכיריים, בחלקו העליון. תנור כזה מהווה למעשה את תחנת הבישול העיקרית במטבח והוא מגיע כיחידה אחת אשר חוסכת מקום ואנרגיה נוספת בקניית שני מוצרים נפרדים.

כיום נפוצים מאוד בשימוש תנורי הגומחה, אשר מתקבעים בתוך אחד מארונות המטבח כחלק אינטגרלי מהנוף, אך תנורים אלה אינם יכולים לרוב להגיע גם עם כיריים ולכן נדרש לפנות מקום נוסף ולהתקין כיריים במקום, כאשר ההתקנה איננה פשוטה וגם היא מצריכה עבודה של בעל מקצוע מהוצאות נוספות.


בשנים האחרונות נפוצו התנורים המשולבים גם כן והחלו להתפתח  דגמים מתקדמים מבוססים על טכנולוגיות ייחודיות כאשר הם באים לענות על כל צרכי הבישול והאפייה במטבח גם יחד, תוך מענה מקסימלי מגוון הצרכים.


תנור משולב מומלץ ניתן להשיג הן עבור שימוש בייתי והן עבור שימוש מסחרי, כאשר את הסוג השני ניתן למצוא במגוון עיצוביים תעשייתיים המתאימים למטבח בעסק. התנורים המשולבים מציעים שלוש אופציות עיקריות לכיריים- חשמליות, גז, או משולבות גם גז וגם חשמל.


התנורים של חברת בוש מיוצרים בטכנולוגיה מתקדמת ומציעים פונקציונליות, יעילות ועיצוב יוצא דופן .תנורים אילו מגיעים עם מגנון בקרת שליטיה אינטואיטיבי חכם, מבוססים על טכנולוגיה מהחדשות והמובילות בתחום התנורים אשר מסייעות לחסכון בחשמל ומשאבים ומפיקות תוצאות מקסימליות, תוך שמירה על ביצועים מדויקים וקלות התפעול.

בתנורים החדשים מותקנת מערכת אשר מסייעת להם לפקח באופן שוטף אחר שלבי ההתקדמות של הבישול או האפייה על פי התכנית שנבחרה, ובכך מווסתים באופן אוטומטי את הטמפרטורה והזמן שנותרו עד לרמת המוכנות המקסימלית.

בנוסף לכך, ישמחו חובבי האפייה לדעת כי בתנורים החדשים של בוש ישנה אפשרות לבדוק האם המאפה מוכן, ללא כל צורך בפתיחת התנור ובהכנסת הקיסם- הדרך המסורתית לבדוק אם המאפה עדיין לח או שמא כבר ניתן להוציאו. ישנו חיישן המודד את מידת הלחות ומתריע כאשר המאפה מוכן.

אילו בד"כ 15 תוכניות בישול ואפייה שונות המיועדות לכל מאכל שניתן להעלותו על הדעת לאפייה על ידי תנור bosch ומיועדות להגעה לתוצאות מקסימליות באיכות בישול גבוהה במיוחד. כמו כן לתנורים גם מערכת ניקוי עצמית, עיצוב מודרני והם מגיעים במגוון גדלים ונפחים.